Yakov Paz

Yakov Paz

מנהל תוכן באתרים רבים מומחה בשיווק גוגל ופייסבוק SEO & PPC מעל 3 שנות נסיון בעל תעודות מטעם מכללת אשקלון מכללת קואליקס מכללת מגמות פסגות ועוד ..

ייצור לידים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מה זה ייצור לידים ? ואיך תקבלו המון לידים ?

כל בעל עסק בישראל שרוצה שהעסק שלו יתפתח חייב שיהיה לו בעסק מבול של ייצור לידים.

אך המון בעלי עסקים לא יודעים כלל מה הם לידים ואיך מתמקדים ב ייצור לידים. וזה פוגע קשות במערך העסקי שלהם.

אז הנה הסבר על מה זה לידים .

הגדרה של ליד.

ליד הינו לקוח פוטנציאלי שיכול להתעניין במוצר או השירות שלכם.

ישנם 2 סוגים של לידים .

הראשון הוא ליד חם .

ליד חם הוא לקוח פוטנציאלי שהתעניין במוצר או השירות שלכם והשאיר לכם פניה כדי שתחזרו אליו ובעצם תציעו לו את מה שהוא התעניין בו .

הסוג השני הוא ליד קר .

ליד קר הוא לקוח פוטנציאלי שלא השאיר לכם פניה או שהשאיר לכם פניה לפני זמן רב ובעצם אתם צריכים לפנות אליו ולנסות לעניין אותו במוצר או השירות שלכם בתקווה שזה עדיין רלוונטי עבורו .

אחוז הקונים הגבוה ביותר נמצא כמובן ב לידים חמים כי הם התעניינו במוצר או השירות שלכם אז מן הסתם גם שהרבה ירצו לסגור.

מה הם הפרטים שלקוח פוטנציאלי משאיר?

לרוב הלקוחות של עולם ייצור לידים הם  מוקדים טלפונים .

על מנת שמוכר טלפוני יוכל לתקשר עם ליד שקיבל ( לא משנה ליד חם או ליד קר ) הוא חייב את השם שלו ואת הנייד שלו.

יש עוד כמה פרטים על ליד שתוכלו לקבל אך זה תלוי בתחום העיסוק שלכם.

אם למשל הנכם מוכרים משהו שמצריך מהלקוח להיות שייך לאזור מסוים .

אז לליד צריך גם שיהיה מידע על אזור המגורים שלו.

לדוגמה : לידים ל קורסים ולימודים , מכללות צריכות לדעת מאיפה הליד נמצא כדי לדעת אם הוא רלוונטי עבורם .

אם אתם מעוניינים לשלוח ללקוחות שלכם דיוור במייל אז תצטרכו גם את המייל שלו.

יש עוד המון שדות שתוכלו לקבל על הליד שלכם והכל תלוי בעיסוק שלכם.

איך תוכלו לקבל המון לידים לעסק שלכם?

היום בעולם הדיגיטלי ישנם המון דרכים לייצר לידים חמים לעסק.

השיטה הראשונה

והמוכרת ביותר היא לפרסם מודעות בפייסבוק- ידוע שרשת פייסבוק מכילה בתוכה המון פרסומים והמון גולשים בפייסבוק משאירים פניות לכל מיני מוצרים ושירותים וכך בעצם אתם גם יכולים .

השיטה השנייה

 לפרסם מודעות בגוגל – שיטה זו היא שיטה קצת יותר יקרה מפייסבוק אך גם הרבה יותר איכותית .

אם יש לכם שירות או מוצר שהלקוח משלם עליו סכום העולה מ500 שקלים אז פרסום בגוגל יכול להתאים לכם אך צריך לעשות בדיקות לפני.

השיטה השלישית 

ייצור לידים ממודעות בעיתון – אם המוצר או השירות שלכם נוגע לקהל מסוים אז אתם יכולים לעשות פרסום ממוקד לקהל הספציפי שלכם וכך בעצם לייצר הרבה לידים.

לדוגמה: אם אתם רוצים לפנות לקהל חרדי אז את יכולים לפרסם מודעות בעיתון של העיר בני ברק .

בני ברק מוכרת כעיר עם אוכלוסייה חרדית גבוה וכך בעצם תוכלו להגיע לקהל שלכם.

ישנם עוד שיטות לייצר לידים אך הם יותר מסובכים ויצריכו מכם כבר לרכוש בעל מקצוע שיעשה זאת עבורכם.

אם אתם מתעניינים בבעל מקצוע שיטפל לכם ב ייצור לידים ויעביר לכם מאות לידים בחודש תשאירו פניה בטופס בעמוד הזה ונחזור אליכם בהקדם !

More to explorer

כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי ב 600 ש"ח בלבד !

כרטיס ביקור דיגיטלי – במחיר הזול בישראל באיכות  הגבוה ביותר ! כיום כל בעל עסק באשר הוא חייב כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק

קורס שיווק דיגיטלי ב-1,800ש"ח

קורס שיווק דיגיטלי מה המחיר כולל ? לפני שנגע במחיר הזול של הקורס שלנו חשוב לנו שאתם תבינו מה הוא כולל ואם

גיוס לקוחות

גיוס לקוחות לבעלי עסקים שרוצים למכור יותר בכתבה נדבר על איך אתם תצליחו לעשות גיוס לקוחות חדשים שרוצים לרכוש את המוצר או

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הזולה והיעילה השאירו פרטים עכשיו!

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הראש השקט השאירו פרטים עכשיו !

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על החבילה המקצועית השאירו פרטים עכשיו