לידים

לידים

אז מה זה לידים  ?

מה זה לידים ואיך תקבל עשרות כאלו כל יום. ליד זה לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או במוצר כל מוצר באשר הוא המוצע למכירה על ידי עסק או נותן שירות , חברה, ארגון או קמפיין פרסומי כן יש כאלו שהם גם ללא מטרות רווח.

פרטים של ליד חייבים להכיל בתוכם  את פרטי יצירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי כגון שם נייד עיר מייל ועוד.

מטרת מקבל הליד (העסק או הארגון) בדרך כלל היא ביצוע מכירה במטרה להפוך את הליד מלקוח מתעניין  ללקוח רוכש בפועל בסוף התהליך של ההתקשרות איתו.

חברת גורילה מחזיקה עשרות משווקים מומחים שיודעים לייצר עבודה תחת פיקוח שלחברה ענקית ומקצועית שבודקת ועוקבת אחרי הקמפיינים ואף בונה אותם מול הלקוח עד לאישור סופי !

מודע? כי לנו חשוב שאתם תדעו בדיוק מה הליד שלכם ראה וכך תדעו בדיוק איזה הצעה לתת לו

איך זה עובד ?

התשלום עבור כל ליד בנפרד ומאפשר למפרסם לדעת בצורה טובה יותר עד כמה ההשקעה שלו משתלמת בהשוואה לכל ליד וליד.

חשוב  לדעת לא כל ליד מניב בהכרח מכירה או פוטנציאל, אך זה תלוי בפרסום ומהיכן הגיע הליד.

אולם כמות של לקוחות פוטנציאלים זו הדרך הטובה ביותר לאתר לקוחות פוטנציאלים ולקשרם לבית העסק שלכם.

איפה מיוצרים לקוחות פוטנציאלים ?

כיום ניתן לייצר לקוחות בכל מדיה כגון :פייסבוק, אינסטגרם, גוגל  על ידי הצבת שטחי פרסום רלוונטיים.

רשתות חברתיות, רשתות שותפים ואתרי אינטרנט הבנויים לכך. כתבות באתרים מובחרים  ע"י מוקד מתעניינים אשר פונים למאגר של רוכשים ועוד שיטות כמו פוסטרים ברחובות וכו.

אך הדרך המומלצת ביותר היא על ידי פרסום ברחבי האינטרנט בדגש פייסבוק וגוגל מה שייצר לכם לידים חמים באופן מיידי וממוקד ככל האפשר. 

איך מייצרים לידים בחינם לטווח ארוך ? SEO

אז לאחר שהוסבר איך עושים לקוחות לטווח קצר ומידי זאת אומרת דלק מידי לעסק. נדבר על קידום אורגני כדי לעשות זאת אתם צריכים שלושה דברים שהם המפתח להכנסה טובה לטווח ארוך.

  1. אתר שבנוי לקידום אורגני
  2. מקדם אתרים מקצועי (כן מקצועי, יש הרבה נוכלים בחוץ)
  3. זמן ובעיקר למקדם לעשות את שלו בזמן הזה

עכשיו למה אמרנו השקעה לטווח ארוך?

כי את את הקציר של הלקוחות תעשו לפחות רק אחרי 5-7 חודשים של קידום (מי שיספר לכם אחרת פשוט משקר קידום אורגני עובד על זמן).

נסביר למה בעצם ? גוגל קורא את האתר שלכם כל תקופה מסוימת של שלושה שבועות ועבודת הקידום גם היא לוקחת זמן.

ואיך הלידים אתם שואלים טוב זה ללא ספק הכי חמים שיכולים להיות לקוח חיפש את טובים ביותר והגיע אליכם ללא ממומן הוא רוצה את הוותק שלכם.

מי מייצר לקוחות?

משרדי פרסום וחברות שיווק  ממש כמונו גורילה מתמחים בייצור לקוחות איכותיים בלבד ולידים חמים לעסקים.

החברות  לרוב נוקטות בטקטיקות שיווק ופרסום באינטרנט בפלטפורמות השונות שציינו קודם לכן גופים אשר מוכרים לידים נקראים משווקים וגופים אשר רוכשים נקראים מפרסמים.

LEAD מתחלקים לארבע סוגים עיקריים 

אתם צריכים להכיר היטב את כל סוגי הלידים שיש היום בענף כדי שלא ימכור לכם חתול בשק כמובן שחברת גורילה מוכרת אך ורק פניות של לקוחות מעוניינים חמים ובלעדיים בלד לעל עסק אחד בלבד

1. ליד מאתר העסק שלכם

אלו ללא ספק הלידים הטובים ביותר אחוז סגירת העסקה גבוה מאוד מאוד זה לקוח שחיפש מוצר או שירות הגיע ע"י פרסום לאתר שלכם ראה את המוצרים או השירותים שלכם והשאיר פניה על מנת לקבל שירות והצעת מחיר רוצים לבנות אתר שירות כולל פרסום צרו קשר > כאן <

2. ליד בלעדי וממוקד

 ליד שמגיע לעסק אחד בלבד  כך שאין מתחרים שיפריעו הליד ממוקד לרכישה פוטנציאלי  עבור אותו עסק  עלות ליד יקרה יותר אך בעל פוטנציאל רכישה גבוה מאוד !

3. ליד מחולק ממוקד

  גם כאן הליד יהיה ממוקד מטרה עבור אותו שירות או מוצר אך יחולק בינך לבין המתחרים נניח אתה ועוד שני בתי עסק שמוכרים מחשבים וכך התחרות עולה אך ללקוח יש אפשרות בחירה מרובה מחיר סביר בהתאם לתחרות שנוצרה.

4. ליד קר

 יש סוגי LEAD קרים שזה בעצם לקוח שלא ממש יודע המון על המוצר או השירות ובעל העסק צריך לשכנע אותו לשמוע ולרכוש את המוצר זה לידים קשים מאוד אחוז סגירה נמוך ומחיר הלידים האלו זול מאוד ברגע שאתם בוחרים ספק לידים אתה לא תרצו לידים כאלו.

בדרך כלל לקוחות אלו מתאימים לתחומים מאוד כללים וכמעט בטוח שכל אדם זקוק להם כמו ביטוחים קופות חולים ועוד.

כמה עולה ?

אנחנו מאמינים שאתם רוצים לדעת כמה עולים לידים לפי התחום שלכם צוות אתר גורילה מעדכן תמיד מה המחירים בשוק כמובן שיש לנו >> מחירון לידים.

אז מי צריך לקוחות חדשים ?

כיום כמעט כל ענף צריך באופן קבוע לקוחות כמו לידים  לביטוח או לידים לעורכי דין.

יצירת לידים חדשים דרך שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית מסתכמת בשלושת המופעים הבאים:

חשיפת גולשים לשטח פרסום,

הקלקה של הגולשים על המודעה המשווקת,

הנעה לפעולה על ידי השארת פרטי יצירת קשר.

וכך אנחנו דואגים לכם ללידים הטובים ביותר מה שנשאר לכם זה נטו לתת ללקוח פרטים ומחירים (אם לא מופיע במודעה).

מערכת לקליטת לקוחות.

על מנת לנהל פעילות לייצור ורכישת לידים לצורך הגדלת היקף המכירות או לצורך מכירת הלידים לגורם שלישי.

ניתן  ואף מומלץ להשתמש במערכת ניהול כמו מערכות רבות שקיימות בשוק היום מערת מתקדמת המותאמת לתהליך זה.

באמצעות מערכת זו ניתן לחבר ערוצים שיווקיים (דפי נחיתה, באנרים ואתרים) ולקבל תמונת מצב נכונה אודות לקוחות חדשים נכנסים.

אז שלום אנחנו גורילה בניית אתרים ושיווק דיגיטלי

כיום יש חברות רבות בישראל שמייצרים לידים לבעלי עסקים בכל התחומים שקיימים החל מחברות קטנות ועד חברות ענק אנחנו בדיוק אותם נותני שירותים שיעשו לכם את הלידים הכי טובים שיש, כדי לחסוך לכם בעליות הפרסום

גורילה שיווק דיגיטלי מתחייבת לתת לכם את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים לחלום עליו לנו חשוב להבין היטב את הצרכים שלכם בתור עסק ולא סתם למכור לכם לידים בלי שום הבנה 

גם אם אנחנו כבר מייצרים לידים לתחומים שלכם אנחנו נעשה שיחה של 10 דקות לפחות להבין היטב את הצרכים שלכם

אחד המכשולים הגדולים ביותר בפרסום הוא מציאת לידים חדשים. אלה אנשים שמעוניינים שהמוצר או השירות יפורסמו ויהיו מוכנים לרכוש אותו. לעתים קרובות קשה למצוא אותם, מה שהופך את השיווק לקשה הרבה יותר עבור עסקים שאינם מסוגלים לפנות ללקוחות פוטנציאליים.

עם זאת, אנשי מקצוע בתחום השיווק צריכים גם לוודא שהם לא מבזבזים את זמנם על מיקוד לקוחות לא נכונים. ע אליהם בקלות בעזרת מודעות ממוקדות או מאמצי שיווק תוכן, וכך ליצור יותר לידים.

אנשי מקצוע בתחום הפרסום אחראים על יצירת לידים פרסומיים.

מהו איש מקצוע בתחום מחקר שיווק?

איש מקצוע בתחום מחקר השיווק אחראי לחקור את קהל היעד בכדי לפרסם לו מוצר או שירות בצורה הטובה ביותר

לידים נוצרים בערוצים שונים כגון טלפון, מדיה חברתית, דוא"ל ופעילויות שיווק אחרות. ככל שהסוכנות מוכנה להשקיע יותר מאמצי יצירת לידים, כך הסיכויים של יותר לקוחות יהיו טובים יותר.

אנשי מקצוע בתחום הפרסום יוצרים ומנהלים פרסומות אלה שיוצרות לידים ולאחר מכן מציגות אותן בפני לקוחותיהם.

אנשי מקצוע בתחום הפרסום הם האנשים שיוצרים את הקמפיין עבור חברה.

כדי להקים קמפיין פרסום, אתה צריך לדעת מה המטרות שלך. מטרתו של קמפיין פרסום היא לייצר לידים, לא מכירות.

ישנן דרכים רבות בהן עסקים יכולים לייצר לידים באמצעות פרסום, אך הכל מתחיל בהבנת קהל היעד שלהם ומה הם רוצים.

לדוגמה, אם אתה מוכר מזון לכלבים תוכל לפרסם בחנויות לחיות מחמד ליד קהל היעד שלך או לפרסם באתרים המציעים מידע על כלבים.

זוהי דוגמה מצוינת לקהל יעד.

אתה יכול לפרסם בחנויות לחיות מחמד ליד קהל היעד שלך או שאתה יכול לפרסם באתרים בנושא מידע על כלבים.

אנו חברת שיווק מקוונת שעוזרת לעסקים מקומיים ליצור יותר לידים.

מעוניינים לרכוש לקוחות חדשים לענף שלכם, אנחנו נשמח לתת לכם הצעה ייחודית עבור העסק שלכם ותתחילו למכור יותר 

עברנו את כל סוגי הקשיים  בשיווק דיגיטלי ויש לנו שיטה שפשוט עובדת כמו שעון לתזרים לקוחות רוכשים לעסק שלכם.

צרו קשר אתנו עכשיו בטופס המצורף ונדאג לחזור אליכם במהירות האפשרית

רוצים לקבל לידים כל יום ? בואו לעבוד איתנו עכשיו !

יצירת לידים

מעוניין לקבל פרטים ?

More Posts

לידים ללימודים וקורסים

לידים ללימודים הוא תחום חשוב וקריטי בהתפתחותם של ילדים וילדות. הקשר שיש בין למידה ובין ההתפתחות הגופנית, הרגשית, החברתית והתרבותית של הילד, מהווה בסיס מרכזי

ניהול קמפיינים בגוגל

מטרת החלק הזה היא להדריך אותך בתהליך של הקמת מסע פרסום בגוגל אדוורדס עבור העסק שלך. מה זה גוגל אדוורדס? גוגל אדוורדס קיימת מאז שאני

מה זה לידים

מה זה לידים >>

מה זה לידים ולמה כל בעל עסק חייב לקבל כל יום מלא לידים כדי לצמוח ? מה זה לידים ? לידים הם קונים פוטנציאליים של

קניית לידים למשכנתאות

קניית לידים למשכנתאות

רכישת לידים למשכנתאות היא מנהג נפוץ בענף המשכנתאות קניית לידים למשכנתאות קונים יכולים לרכוש רשימה של לקוחות פוטנציאליים מברוקר משכנתאות או לרכוש רשימה שלמה של

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הזולה והיעילה השאירו פרטים עכשיו!

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הראש השקט השאירו פרטים עכשיו !

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על החבילה המקצועית השאירו פרטים עכשיו