תנאי שימוש מכללת גורילה

תנאי שימוש / מדיניות ביטולים / מדיניות פרטיות

על ידי השימוש באתר ובשירותים הנך מביע את הסכמתך לתנאי השימוש. אם אינך מסכים לתנאי השימוש, הנך מתבקש שלא לעשות שימוש באתר.

האישור בעת פתיחת המשתמש מהווה הסכמה מלאה לתנאי השימוש

הנהלת החברה / האתר שומרת על זכותה לשנות בכל עת את תנאי השימוש ועפ”י שיקול דעתה בלבד.

המשך השימוש באתר לאחר שינויו של הסכם שירותי המכירה ייראה כהסכמה מדעת שלך לשינוי האמור; בהתאם לכך, מומלץ לעיין בתנאי השימוש בכל כניסה מחודשת לאתר.

 ובעת הקנייה המשתמש יספק את שמו האמיתי, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני, פרטי אמצעי תשלום וכל מידע אחר אשר יתבקש מהמשתמש תוך כדי קניית משתמש לקורס. כמו כן, בעת הרישום על המשתמש לאשר כי הפרטים אותם מסר הם נכונים, מלאים ומדויקים, וכי הוא האדם אשר אליו מתייחסים פרטי הרישום. בנוסף, המשתמש מתחייב בזאת לעדכן כל שינוי בפרטיו האישיים.

יובהר כי בכפוף למגבלות המפורטות בתנאי השימוש, האתר פתוח לשימוש כלל המשתמשים והנהלת האתר אינה מבצעת כל סינון או בדיקה של המשתמשים באתר על מנת לקבוע אם יש ביכולתם לעמוד בהתחייבויותיהם בגין השימוש בשירותים באתר.

בעת ביצוע הזמנת הקורס, המשתמש יספק את פרטי אמצעי התשלום, בעלי אמצעי התשלום ואת אמצעי הקשר עם בעלי אמצעי התשלום כפי שיתבקש ממנו בעת הזמנת הכרטיסים (להלן: “פרטי התשלום”).

התשלום יוכל להתבצע באמצעות כרטיסי אשראי מסוג ויזה, ישראכרט, מאסטרכרד, דיינרס ואמריקן אקספרס, וכן באמצעות אמצעי תשלום אחרים אשר יפורסמו באתר מעת לעת. התשלום בגין רכישת הכרטיסים ייגבה רק לאחר קבלת אישור רכישה. מתן פרטי התשלום על ידי הרוכש פירושה כי הרוכש הוא בעל אמצעי התשלום או כי ניתן לרוכש אישור על ידי בעלי אמצעי התשלום לעשות בו שימוש לצורך רכישת הכרטיסים. תשלום על ידי כל רוכש כפוף לבדיקה של פרטי אמצעי התשלום ואישור של הזמנת הכרטיסים על ידי חברות האשראי, הבנק או גורם דומה רלוונטי.

יובהר כי רכישת הקורס כפופה לאישור ההזמנה ופרטי אמצעי התשלום על ידי חברת האשראי או, אם מדובר באמצעי תשלום אחר, על ידי גורם דומה רלוונטי.

על מנת להבטיח כי מכירת ורכישת כניסה לקורס באתר תהיה בטוחה ומאובטחת, הנהלת האתר עושה שימוש בטכנולוגיית SSL, תקן האבטחה הגבוה המאפשרת העברה בטוחה של מידע ברשת האינטרנט.

המחיר יקבע אך ורק על ידי המכללה והגוף האחראי על המכירות סכום המחיר הוא שיקול דעת של מכללת גורילה ולא ניתן לערער עליו המחיר אשר נקבע בשיחת המכירה עם המזמין הוא מחיר הקורס.

1.חשוב לציין שמכללת גורילה היחידה בארץ שמכשירה לעשייה כספית הלכה למעשה בסיום 28 שיעורים של הקורס הראשון

2.חשוב לציין שמכללת גורילה מסייעת לבוגרים שלה להשתלב בשוק העבודה

3.לשכירים – המכללה תסייע לסטודנט שסיים את הקורס בהצלחה, ומותנה במעבר של המבחן הפנימי בהצלחה, ותפנה אותו לשני ראיונות עבודה באזור מגוריו, ואף תכין אותו הכנה מקצועית לראיון עבודה בתחום, ובנוסף תסייע בהכנה קורות חיים מקצועיים המותאמים לתחום

4.לעצמאי – המכללה תסייע לספק לסטודנט שסיים את הקורס בהצלחה, ומותנה במעבר של המבחן הפנימי באתר הלימודים בהצלחה, את שני הלידים(לקוחות פונטיצאלים) ובנוסף ללוות את כל תהליך המכירה וההתקשרות  הראשונה בשוק העבודה, ובכך בעצם תטמיע את הסטודנט בשוק העבודה הלכה למעשה

5. כל הסיועים הנ״ל מותנים בסיום 55 שיעורים של שני הקורסים גם הראשון וגם הפרמיום, ובנוסף מותנים במעברי שני הבחינות של הקורסים הנ״ל.

6.חשוב לציין מכללת גורילה לא אחראית להכנסות שלכם, המכללה רק מספקת חומרי לימוד ואין לה  כל אחריות על ההכנסות או ההוצאות שלכם

מדיניות ביטולים והחזרים
1 .ביטול עסקה הינו כפוף למדיניות ביטולי העסקאות המפורטת במסמך זה ובכפוף לכל דין לרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 .ביצוע רכישת
הקורס מהווה הסכמה מפורשת לתנאים כאמור.
2 .מדיניות זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אך מתייחסת לשני המינים, ואין בה משום פגיעה ו/או אפליה מכל סוג שהוא.
3 .ביטול עסקה לרכישת קורסים
1.הקורס המוצע למכירה יאפשר למזמין לקבל סיוע והדרכה אישיים מטעם המפעילה לפרק זמן של עד 3 שנים מרגע פתיחת המשתמש אך לא מתחייבת לספק שירות זה כלל.
2.טרם נשלחו למזמין פרטי גישה למערכת הקורסים והוא נחשף לתכני הקורס המלאים- המזמין זכאי לבטל את העסקה באמצעות הודעה לכתובת הדוא"ל:  office@gorilaweb.co.il
בתוך ארבעה עשר יום ממועד עשיית העסקה( חשוב לציין עם קבלת פרטי גישה למערכת הקורסים, לא יתאפשר ביטול העסקה ולא יינתן החזר עבור העסקה שכן המזמין נחשף לכל תכני הקורס וההדרכות שהועלו.)
3.עם קבלת הודעה על ביטול עסקה כאמור ובכפוף למועדים שלעיל המפעילה תחזיר למזמין את כספו בניכוי דמי ביטול בשיעור של %10 מערך הרכישה.

4.3 .יובהר למען הסר ספק כי המזמין לא יהיה זכאי להחזר כספי במידה ומסר הודעת ביטול לאחר המועדים הקבועים בסעיף 2 לעיל; וכי תנאי הביטול
המפורטים לעיל אינם יחולו על רכישת קורסים שהגישה אליהם כבר סופקה ונפתחה הרשאה לצפייה בתכנים למזמין.
אני מאשר כי קראתי את מדיניות הביטולים וכי הבנתי היטב את זכויותיי בכל הנוגע לביטול עסקה בהזמנת קורס דיגיטלי

עם קבלת פרטי גישה למערכת הקורסים, לא יתאפשר ביטול העסקה ולא יינתן החזר עבור העסקה שכן המזמין נחשף לכל תכני הקורס וההדרכות שהועלו. אינך זכאי לבטל את העסקה

רכשת מוצר הניתן לשכפול או להעתקה ופתחת את אריזתו, לכן לא תוכל לבטל את אלא אם המוכר מסכים לכך ולפי התנאים שקבע והביא לידיעתך.

ההרשמה ללימודים ו/או חתימה על הסכם התקשרות עם המכללה ו/או ביצוע התחייבות כלפי המכללה, מהווה את הסכמת הנרשם מראש ובכתב לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לרבות תנאי הביטול הנהוגים במכללה, לפיכך, אם אין הסכמה לתנאי מתנאי תקנון זה, הנרשם מתבקש לא להשלים את הליך

ההרשמה ו/או להירשם ללימודים / קורסים של המכללה.

• מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המכללה תהא רשאית למנוע מהנרשם את ביצוע הרישום, זאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי למסור הודעה על כך מראש או לנמק את הסיבות לכך.

• בכל שאלה או בירור לגבי הרישום או הלימודים, ניתן לפנות אל נציגי השירות של המכללה.

 .רישום ללימודים

• הפרטים ה אישיים שידרשו בעת רישום ללימודים של המכללה, הינם רק מידע

הנחוץ במישרין לביצוע הרישום למכללה.

• המכללה מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתנאי תקנון זה.

רכשת מוצר הניתן לשכפול או להעתקה ופתחת את אריזתו, לכן לא תוכל לבטל את אלא אם המוכר מסכים לכך ולפי התנאים שקבע והביא לידיעתך.

פרטיות

הפרטים האישיים שמסרת ותמסור בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שתבצע, יישמרו במאגר המידע של בעלת האתר. בעלת האתר לא תעביר את פרטיך האישיים לצד שלישי.

בעלת האתר מקדישה משאבים אדירים ונוקטת אמצעים חמורים למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות הגולשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. על כן, הינך מצהיר בזאת כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד בעלת האתר ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור. קניין רוחני

הנהלת האתר הינה הבעלים או בעלת רישיון שימוש בכל זכויות יוצרים, זכויות בסימני המסחר, זכויות בעיצובים, וכן בכל זכויות קניין הרוחני אחר, בין אם רשומות ובין אם אינן רשומות, הגלומות באתר, בשירותים או בתוכן האתר, לרבות דימויים גרפיים, תצלומים, דמויות, מוזיקה, קולות, צלילים או טקסט באתר (“התוכן”). זכויות קניין רוחני כאמור בתוכן, בשירותים ובאתר מוגנות על ידי הוראות הדין הרלוונטי. אין בשימוש אשר נעשה באתר, בשירותים או בתוכן כדי להקנות למשתמש איזה מזכויות הקניין הרוחני כאמור, באתר, בשירותים ובתוכן.

אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או להשתמש בכל דרך אחרת בתוכן המופיע באתר, אלא אם מדובר בתוכן אשר הועלה על ידי המשתמש עצמו. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, משתמש יכול להוריד קטעים מדפי האינטרנט שבאתר כאשר ניתן לו אישור לכך באתר או כאשר הוא נדרש לכך לצורך השימוש באתר וכן לעשות עותק אחד מהתוכן לצורך שימושו האישי.

האמור בתנאים אלו מתייחס לשני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד.

  • על תקנון זה יחולו הוראות חוק חוזים ) תרופות בשל הפרת חוזה (, התשל“א-

    .1970

    אנו מאחלים לך הרשמה ולימודים מהנים,

    האמור בתנאים אלו מתייחס לשני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד.

    ⦁ לכל פניה לרשותך בעלי האתר והחברה

    ⦁ טלפון: 077-364-1321

    ⦁ דוא”ל: office@gorilaweb.co.il

    חתימה על מסמך זה מהווה אישור והסכמה על התנאים 

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הזולה והיעילה השאירו פרטים עכשיו!

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על חבילת הראש השקט השאירו פרטים עכשיו !

small_c_popup.png

בואו נשוחח...

למידע נוסף על החבילה המקצועית השאירו פרטים עכשיו