לידים מזה ואיך תקבל עשרות כאלו כל יום

אז מזה ליד ?

ליד (באנגלית: lead) הוא לקוח פוטנציאלי המתעניין בשירות או במוצר המוצע למכירה על ידי עסק או נותן שירות מסויים, חברה, ארגון או קמפיין פרסומי גם ללא מטרות רווח. פרטי ליד חייבים להכיל את פרטי יצירת הקשר עם הלקוח הפוטנציאלי כגון שם נייד עיר מייל ועוד. מטרת מקבל הליד (העסק) בדרך כלל היא ביצוע מכירה במטרה להפוך את הליד מלקוח מתעניין  ללקוח רוכש בפועל.

התשלום עבור כל ליד בנפרד ומאפשר למפרסם לדעת בצורה טובה יותר עד כמה ההשקעה שלו משתלמת בהשוואה לכל ליד וליד. לא כל ליד מניב בהכרח מכירה או פוטנציאל אך זה תלוי בפרסום ומהיכן הגיע הליד, אולם כמות של לידים זו הדרך הטובה ביותר לאתר לקוחות פוטנציאלים ולקשרם לבית העסק שלכם.

איפה מיוצרים לידים ?

כיום ניתן לייצר לידים בכל מדיה כגון פייסבוק אינסטגרם גוגל  על ידי הצבת שטחי פרסום רלוונטיים. רשתות חברתיות, רשתות שותפים ואתרי אינטרנט ייעודיים. כתבות באתרים מובחרים לידים ע"י מוקד מתעניינים אשר פונים למאגר של רוכשים ועוד שיטות כמו פוסטרים ברחובות וכו

מי מייצר לידים?

משרדי פרסום וחברות שיווק  ממש כמונו גורילה מתמחים בייצור לידים איכותיים בלבד החברות  לרוב נוקטות בטקטיקות שיווק ופרסום באינטרנט בפלטפורמות השונות שציינו קודם לכן גופים אשר מוכרים לידים נקראים משווקים וגופים אשר רוכשים נקראים מפרסמים.

 

לידים מתחלקים לארבע סוגים עיקריים 

לידים מאתר העסק שלכם- אלו ללא ספק הלידים הטובים ביותר אחוז סגירת העסקה גבוה מאוד מאוד זה לקוח שחיפש מוצר או שירות הגיע ע"י פרסום לאתר שלכם ראה את המוצרים או השירותים שלכם והשאיר פניה על מנת לקבל שירות והצעת מחיר רוצים לבנות אתר שירות כולל פרסום צרו קשר איתנו עכשיו

ליד בלעדי וממוקד- ליד שמגיע לעסק אחד בלבד  כך שאין מתחרים שיפריעו הליד ממוקד לרכישה פוטנציאלי  עבור אותו עסק  עלות ליד יקרה יותר אך בעל פוטנציאל רכישה גבוה מאוד !

ליד מחולק ממוקד-  גם כאן הליד יהיה ממוקד מטרה עבור אותו שירות או מוצר אך יחולק בינך לבין המתחרים נניח אתה ועוד שני בתי עסק שמוכרים מחשבים וכך התחרות עולה אך ללקוח יש אפשרות בחירה מרובה מחיר סביר בהתאם לתחרות שנוצרה

ליד קר- יש סוגי לידים קרים שזה בעצם לקוח שלא ממש יודע המון על המוצר או השירות ובעל העסק צריך לשכנע אותו לשמוע ולרכוש את המוצר זה לידים קשים מאוד אחוז סגירה נמוך ומחיר הלידים האלו זול מאוד ברגע שאתם בוחרים ספק לידים אתה לא תרצו לידים כאלו בדרך כלל לידים אלו מתאימים לתחומים מאוד כללים וכמעט בטוח שכל אדם זקוק להם כמו ביטוחים קופות חולים ועוד

 

יצירת לידים חדשים דרך שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית מסתכמת בשלושת המופעים הבאים: חשיפת גולשים לשטח פרסום, הקלקה של הגולשים על המודעה המשווקת, הנעה לפעולה על ידי השארת פרטי יצירת קשר. וכך אנחנו דואגים לכם ללידים הטובים ביותר מה שנשאר לכם זה נטו לתת ללקוח פרטים ומחירים (אם לא מופיע במודעה)

 

על מנת לנהל פעילות לייצור ורכישת לידים לצורך הגדלת היקף המכירות או לצורך מכירת הלידים לגורם שלישי, ניתן  ואף מומלץ להשתמש במערכת ניהול לידים כמו מערכות רבות שקיימות בשוק היום מערת מתקדמת המותאמת לתהליך זה. באמצעות מערכת זו ניתן לחבר ערוצים שיווקיים (דפי נחיתה, באנרים ואתרים) ולקבל תמונת מצב נכונה אודות לידים נכנסים 

 

לידים מזה ואיך תקבל עשרות כאלו כל יום

כתיבת תגובה

סגירת תפריט